Gerai siring jalan Kampung Gayang/Salut, Sepanggar

Ada apa di sini??Siapa pernah pigi??


Ada kelapa bakar! Siapa pernah minum, siapa panas2 lagi! Rasa dia, buli la kampung-kampung! Harga dalam lebih kurang Rm 2.50/3.00 sebiji.



Ada puding dalam kelapa! Ni mesti mau try, mimang mantap dan sedap, buli lagi kamurang tapau bawa balik dua atau tiga biji ni. Harga RM 4.00/biji.

Ada lukan panggang! Kalau kena sama sambal dia yang mantap memang kamu tambah dua atau tiga trip lagi suru si auntie masak ni barang.Harga nda tentu RM 3/5/7/10/12 ada.

Selain tu, gerai-gerai di sana ada juga jual soto, bakso, mee goreng dengan harga yang rendah, student-student dari politeknik dan UMS selalu singgah sana sebab murah dan berpatutan. Bah yang belum try tu bila lagi?

Komen follower :

Vya Nicol wah my favourite gerai tu sna gerai2 di Jln Sulaman...mmg puding di sanala yg paling sedap sy prna makan......Lukan panggang pun paling sedap tu sana......prna masuk TV3 lg tu,program Jalan2 Cari Makan....Ni Kali Lah,Sabah is the best^^
 Syarules Luhraysmada Terkeluar air liur saya tau -.- . saya d tuaran . bole la pgi sana balik2 . haha
 Suzanne Samson Kelapa bakar mnum dgn madu.1 cuit rm1.isi mudah tanggal dan rasa mmg jauh beza dgn yg original.wlu apapun original ttp xda tandingan..
Didie Ruheini Morinding pernah mkn ni d sna,mmg sdap...
Mohd Kamil Jaapar air kepala,puding,lukan,sambal,nasi goreng daging..PERFECT
  



2 comments:

Nor Adzwaty Rokkafella said...

tu puding kelapa tu yg sadap tu...

Ni Kali Lah! said...

Iya, yg dlm kelapa yg sedap kan >.<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...